מסר מרתיע: צה"ל הרס פיצריה ביו"ש שביזתה קשישה שנחטפה

    נתי קאליש No Comments on מסר מרתיע: צה"ל הרס פיצריה ביו"ש שביזתה קשישה שנחטפה

    דחפור של צה"ל הרס אמש סמוך לחצות הלילה, פיצריה בחווארה שהשתמשה באופן מבזה בתמונתה של ניצולת שואה שנחטפה לעזה. בעל המקום נעצר

    11:28
    01.05.24
    רחל פסטג No Comments on הרבנית ימימה מזרחי: "בזכות חלת המפתח ה' יפתח את כלא החטופים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המאבק בגילויי ההזדהות והתמיכה עם פשעי המלחמה המחרידים שביצע החמאס בתושבי ישראל: דחפור של צה"ל הרס אמש (חמישי) סמוך לחצות הלילה, פיצריה בחווארה שהשתמשה באופן מבזה בתמונתה של ניצולת שואה שנחטפה לעזה.

    הפיצריה השתמשה בתמונתה במודעה פרסומית ברשתות החברתיות, באופן שמביע הזדהות עם הפשע. מתיישבים ביהודה ושומרון הגיעו למקום ומחו על המעשה ובארגון חוננו פנו במכתב בהול לאלוף פיקוד המרכז, יהודה פוקס, בדרישה לסגור את הפיצריה. כמו כן, נתבקשה העמדתו המיידית לדין של בעל העסק. מאוחר יותר, הגיע כאמור דחפור של צה"ל והרס את החנות. בנוסף, בעל המקום נעצר.

    בערוץ 12 פורסם כי ראש הממשלה נתניהו היה מעורב באירוע. גורמים בממשלה מסרו כי מדובר במסר מרתיע לתומכי חמאס ביהודה ושומרון.

    לאחר ההריסה, פרסמו בפיצריה הודעת התנצלות: "אנחנו מצטערים מאוד על התמונה שעלתה, התמונה כמובן לא עלתה על דעתנו. מישהו ניסה לפגוע בנו. אנחנו נגד פגיעה באנשים ונשים ורק רוצים להתפרנס בכבוד ולחיות בשלום עם כולם. אנחנו מאוד מצטערים בפני בני המשפחה שנפגעה ושאר האנשים שנפגעו".



    0 תגובות